De eerste maand gratis

 

Waarom is het zo moeilijk om lekker leven te combineren met ‘bewust’ leven?

  • Waarom heeft voor bijna elke aankoop die ik doe een dier geleden, of een kind in India, of een boer in Afrika?

  • Hoe hebben we het ooit zo ver kunnen laten komen met de intensieve veehouderij, zoals de plofkip?

  • Waarom zijn winkels als Primark zo’n razend succes? Kleren voor zulke lage prijzen, dat kan toch niet?

 
Waarom kunnen we nooit makkelijk zien welke producten ‘goed’ zijn, en welke niet? Waarom wordt het altijd zo ingewikkeld? 


Welkom bij KlooKer:

Ons doel: eerlijk en duurzaam leven makkelijk en mainstream maken. 

Klooker laat consumenten mooie, hippe, eerlijke en duurzame producten ontdekken, met vaak mooie kennismakingskortingen. Wij zorgen dat ze 100% verantwoord zijn.

 

Klooker kost €1.99 per maand. Zodat we onafhankelijk blijven van winkels. En de vergoeding die anders door winkels aan Klooker betaald was, die geven we als korting aan onze leden. Zo helpen we eerlijke en duurzame producten betaalbaarder te maken. 

 

 

Dit is het Probleem:

  • Bijna geen enkele arbeider van Nederlandse kledingmerken ontvangt een goed loon. Kinderarbeid sluimert ook door.
     
  • 50 miljard dieren slijten hun leven in industriële veehouderijsystemen. Nederland loopt daarin voorop.
     
  • We zijn -- als maatschappij -- verslaafd aan olie, consumptie en foute marketing. We willen altijd meer, meer, meer...
     
  • Voor jou, als individu, is het ontzettend moeilijk hier iets aan te veranderen...
We zijn net live en Klooker (onder haar oude handelsnaam Kloozer) is nu al door Radio 2 bij de Hoopvolle 100 geplaatst!

We zijn net live en Klooker (onder haar oude handelsnaam Kloozer) is nu al door Radio 2 bij de Hoopvolle 100 geplaatst!

 
 
Een paar eerlijke en duurzame shops waar Klooker mee heeft gewerkt.

Een paar eerlijke en duurzame shops waar Klooker mee heeft gewerkt.

 

Dit is de Oplossing:

Klooker helpt om weer producten te vinden waar je achter staat. We doen dat op de volgende manier:

  1. Ontdekken  ::  Via onze mailing zorgen we er 6-8 maal per maand voor dat jij ontdekt wat er allemaal aan leuke, goeie producten beschikbaar is
     
  2. Onderzoeken  ::  Wij checken of producten  100% verantwoord zijn. Van topkwaliteit. En met oog voor design.
     
  3. Betaalbaar  ::  We zorgen via aantrekkelijke deals, dat bewust kopen je niet een arm en een been kost.

 

Uiteindelijk maak jij het verschil: 

Jij koopt alleen nog de producten waar je hart 'Ja!' tegen zegt.

 
Het idee van Dennis: "Elk stapje tegen milieuvervuiling, oneerlijke lonen en onnodig dierenleed helpt. We helpen jou om weer producten te vinden waar je trots op bent."

Het idee van Dennis: "Elk stapje tegen milieuvervuiling, oneerlijke lonen en onnodig dierenleed helpt. We helpen jou om weer producten te vinden waar je trots op bent."

 

Het verhaal van Dennis  ::  Oprichter van Klooker

"In een vorig leven werkte ik in de energie- en in de IT wereld. Medio 2014 was het tijd voor iets anders: ik begon voor mezelf, met een e-commerce startup. Dat was een goed begin, maar niet genoeg naar mijn smaak. Nadat climate change ontkenner Trump won heb ik het roer helemaal omgegooid: ik heb de focus verlegd naar eerlijk en duurzaam. Elk stapje daarin helpt.

Met Klooker wil ik eerlijk en duurzaam leven mainstream maken!
 

 

Zou het niet mooi zijn, als we — elke dag — beter konden leven, en betere keuzes maakten voor een betere wereld? 

Want met elke euro die we uitgeven, maken we een keuze voor een betere wereld. 

 
 

Doe jij eigenlijk al mee?

Meld je nu aan voor Klooker. 
Het kost €1,99 per maand. Net genoeg om het verschil te maken!


 
Pieter Moorman rounded.png
 
Loes Visscher rounded.png
 
“Ik ben al 15 jaar vegetariër, en over het algemeen vrij bewust van hoe ik leef. Aan de andere kant: ik ben ook een gemaksdier. Klooker is er eigenlijk precies voor mij”
— Pieter (Utrecht)
“Ik wil wel graag duurzaam leven, maar al dat uitzoekwerk, dat vond ik maar niets. Klooker helpt prima. En ik wist niet dat er al zoveel kan. Ik kijk elke keer uit naar hun volgende mailing!”
— Loes (Oldenzaal)